Domáci hummus

Táto nátierka pochádza z blízkeho východu no zamilovali si ju ľudia po celom svete. Je bohatá na bielkoviny, pomáha pri chudnutí, dodáva energiu a je plná živín.

Domáci hummus si viete jednoducho a rýchlo urobiť aj doma. Výborne sa hodí do šalátov, tiež si ho môžete natrieť na pečivo či jesť s nakrájanou mrkvou a uhorkou ako zdravú desiatu.

Na 4 porcie potrebujeme:

  • 1x 400 ml konzerva uvareného cíceru,
  • 1 strúčik cesnaku,
  • 3 PL citrónovej šťavy,
  • 4 PL tahini pasty (alebo 3 PL olivového oleja a 1 PL arašidového masla),
  • 2 PL olivového oleja,
  • soľ a korenie na dochutenie.

Postup prípravy:

  1. Nálev z konzervy cíceru vylejeme a necháme si len 2 PL.
  2. Cícer, 2 PL nálevu, cesnak, citrónovú šťavu a tahini pastu dáme do mixéra.
  3. Zmixujeme dohladka.
  4. Dochutíme soľou a korením.

Ak sa vám páči recept na tento domáci hummus, podeľte sa oň s priateľmi zdieľaním.

Mgr. Petra Ondrašáková
Farmaceutka, spoluzakladateľka smoothierecepty.sk, ktorej cieľom je ukázať ľuďom, že zdravá, vyvážená strava a životný štýl je základ, ako sa vyhnúť chorobám a liekom.
Komentáre
  • Najnovšie články
  • Kategórie
  • Sleduj nás na Facebooku